Animacja produktowa to zaawansowane narzędzie marketingowe, które pozwala na szczegółowe przedstawienie produktu i jego działania. Takie rozwiązanie z powodzeniem zastosował producent kotłów na pelet Kostrzewa. Stworzona przez nich animacja prezentuje działanie urządzeń, szeroką ofertę firmy oraz zalety korzystania z ich produktów. Bez wątpienia, animacja produktowa tego typu jest doskonałym narzędziem promocyjnym i instruktażowym, a jej zasięg zależy wyłącznie od budżetu i pola emisji.
Wielką zaletą animacji jest możliwość w prosty i przejrzysty sposób wyjaśnienia działania produktów. Jest to zdecydowanie bardziej atrakcyjna forma przekazu niż klasyczna instrukcja obsługi. Kotły do spalania peletu, czyli granulatu z trocin, wyprodukowane przez firmę Kostrzewa, to wydajne i ekologiczne rozwiązanie do ogrzewania budynków mieszkalnych i przemysłowych.
Firma Kostrzewa powstała w 1978 roku za sprawą Tadeusza i Barbary Kostrzewa. Była to pierwsza w Polsce firma produkująca kotły uzyskujące energię grzewczą ze spalania biomasy. Obecnie zatrudnia 140 pracowników i może pochwalić się wieloma nagrodami za innowacje w sektorze energetycznym.
Stworzony dla nich materiał to film produktowy w formie animacji produktowej. Specjaliści z domu produkcyjnego Simple Frame dołożyli wszelkich starań, by w prosty i nowoczesny sposób pokazać działanie jednego z kotłów firmy – Mini Matic. Obraz uzupełniają opisy, co czyni prezentację kotła kompletną.
Studio filmowe Simple Frame tworzy filmy korporacyjne, produktowe i promocyjne w formie animacji. Animacje produktowe tego typu mogą być wykorzystane do pozyskania nowych klientów, wzmocnienia zaufania wśród stałych odbiorców produktów, pozyskania nowych partnerów biznesowych lub sponsorów. Simple Frame zapewnia profesjonalną współpracę na wszystkich etapach produkcji filmu.
Animacje produktowe to narzędzie, które idealnie sprawdza się w erze cyfrowej. Pozwalają one na kreatywne i atrakcyjne przedstawienie produktu, podkreślając jego zalety i wyjątkowe cechy. Odpowiednio zaprojektowana animacja jest w stanie w sposób przystępny i zrozumiały przekazać nawet najbardziej skomplikowane informacje. To wszystko sprawia, że animacje produktowe stają się coraz popularniejsze w świecie marketingu i reklamy, pomagając firmom dotrzeć do szerszej grupy odbiorców i skuteczniej promować swoje produkty.